2015. december 8., kedd



AniTiger – A Karácsony öröme BookTag


Már nagyon karácsonyi hangulatom van: karácsonyi körömlakk-témák a kezemen, karácsonyi könyvek olvasása a kihívásokhoz, mindenféle ünnepi/karácsonyi + romantikus filmek vannak terítéken nálunk napok óta, forralt bor-főzés is lesz a napokban – már bevásároltam. (No para, szépen elfőzöm az alkoholt és rommá fahéjazom meg szegfűszegezem általában és ez nem egy alkesz reklám volt. :D)

Lassan felkerülnek az ablakba a villogók és elkezdjük előtúrni a többi karácsonyi díszt is. Jöhet a fenyőfa, a süti tervezés, még több karácsonyi film megnézése még egy nagytakarítás. Meg az ajándékcsomagolás, meg a nemtudommik… Hangulat az van, de legszívesebben valami plázában tekegernék ötletet lopva a díszítéshez, ajándék tippekre vadászva vagy csak úgy sétálgatnék a hatalmas Karácsonyba öltöztetett utcákon, miközben All I Want For Christmast nyekereg a My Chemical Romance a benti rádióban. :D És akkor arról még egy szót se ejtettem, hogy alig várom a karácsonyi horrorokat, főleg az új Krampuszt (2015)! =^.^=

Egyelőre viszont egy karácsonyi tematikájú book taget hoztam mindenféle infóval és kérdéssel. Az eredeti taget idén találta ki egy youtuber – Novels and Nonsense, amit < ITT > találhattok!

❖❖❖❖❖
A kérdések:

1) Várakozás: A Karácsony igazi izgalma! ~ Melyik könyv megjelenését várod a legjobban? (Vagy mely könyvekét?)

Melissa Landers: Elválasztva (Elidegenítve 2.) - Mivel nemrég olvastam az első részét (Elidegenítve), így most ennek a folytatására vágyom a legjobban.

2) Karácsonyi dalok és énekek: Egy könyv vagy író, ami/aki ha szóba kerül, akkor csak dicshimnuszokat tudsz zengeni róla?

EGY? Maradjunk kettőben! Mármint két író és két könyv, bár ez még így is elég húzós, szóval akkor most olyan kedvenceket írók, akikben nem láttam (még eddig) hibát. :D (Persze simán mondhattok nekem hibákat velük kapcsolatosan, de mintha falnak beszélnétek – számomra tökéletesek.)

Írók: Dan Wells és Rick Riordan.


3) Mézeskalács házak: Melyik könyvnek vagy sorozatnak van a legjobban felépített világa?

Általában olyan könyveket olvasok, amelyeknek a világába NAGYON NEM szeretnék belekerülni, szóval nehéz választanom. Egy jól felépített világ olyan, ami hívogató is, nem?

Minden álmom a HARRY POTTER univerzumban élni, iszonyatosan jól kitalált és felépített a világa, de nagyon bírom PERCY JACKSON és Lev Grossman varázslós világát is.


4) A Karácsonyi Ének: Kedvenc (karácsonyi) klasszikusod vagy egy (karácsonyi) könyv, amit nagyon el akarsz már olvasni

Kedvencek:
Charles Dickens: Karácsonyi ének (moly link)
Christopher Moore: A leghülyébb angyal (moly link)

Szeretném elolvasni:

5) Karácsonyi édességek: Melyik könyvet szeretnéd megkapni Karácsonyra?

Mármint most jönne az, amikor 
EGY DARAB könyvet mondok??? 
HAHAHA. Szóval, itt a listám:


…és a többiek a kívánságlistámon: itt! :D

6) Gyertyák az Ablakodban: Melyik könyvtől érzed azt a puha, bolyhos, meleg átölelős-érzést?


Ismét ez a könyv. Nem is tudom, hogy volt-e egyáltalán book tag, amiben NEM merült fel. :D Viszont ragaszkodom hozzá, hogy ettől a könyvtől szeretve érzem magam, boldoggá tesz és a többi és a többi... SZERETEM!

7) Karácsonyfa meg a díszek: Melyek a kedvenc (karácsonyi) borítóid?

Vavyan Fable: Szennyből az angyal és Mennyből a csontváz

Meseanyó könyveit se tudom kihagyni sosem a book tageimből – azért sokat nyom a latban, hogy évekig rajta nevelkedtem, szocializálódtam. :)

8) Karácsony öröme: Mi a kedvenced a Karácsonyban és/vagy melyek a kedvenc karácsonyi emlékeid?

Én a legjobban a közös Karácsonyi ebédeket szeretem. Minden évben minden fontos, közeli családtagom ott van aznap az asztalnál – előtte beszélgetünk, utána csomagokat bontunk és hesszelünk. Csak élvezzük egymás társaságát. Nem kell sok embert elképzelni (anya, apa, öcsém, nagyim, én meg a kutyum – ennyien vagyunk csak).
Legszebb karácsonyi emlék? Bármelyik év, amikor a mostanra már hiányzó két tag is velünk ebédelt a Karácsony-napokon.

Kiket hívok meg a tagre?

@NFLGirlt és az egész Book Tages zónát! :) 
De ahogy ajánlani szoktam: raboljátok szabadon!

(A fordítás saját – szóval, ha valakinek eszébe jut az eredeti kapcsán egy szebb megfogalmazás, akkor hajrá! Bátran fogalmazza át, nekem ennél jobbra nem futotta. :))

❖❖❖❖❖
Jó olvasást! Köszönöm a figyelmet!
❖❖❖❖❖

2 megjegyzés: